RSS

YENİDEN…

19 Kas

Yeniden evet bu aralar beni anlatan en iyi kelime heralde.. Yeniden anne olmak, yeniden taşınmak, yeniden bir eve yerleşmek… Evet bu yaz benim için oldukça hareketli ; bir o kadar da heyecanlı idi..Sıcak, yorucu ve ağır bir yazın hemen ardından Eylül ayının 5’inde Eyyub Arif ‘im dünyaya geldi… Minik mi minik, dünyalar tatlısı, mis kokulu bir oğlum daha oldu. Artık üç çocuklu bir anneyim ve herşey biraz daha zor 🙂 Ama yine de onların varlıkları herşeye değer.. Rabbim tüm annelerin evladları için ettikleri bütün duaları kabul etsin inşallah.. Herşeyin en güzeli hep onlarla olsun..

Bu hamilelik sürecime bir de taşınma eklenince tahmin edersiniz ki ; günler oldukça yoğundu. Tariflerimi bizzat kendim yapıp fotoğrafını kendim çekme isteğim, fakat bunlar için yeterince zaman ayıramamdan ötürü uzun bir süre tarif yayımlayamadım.

 

 
Yorum yapın

Yazan: 19 Kasım 2012 in Genel

 

Yorum bırakın