RSS

Şeftalili Tavuk Göğsü

03 Eyl

Geçenlerde ” İrmikli Şeftalili Tatlı” yapmıştım, maalesef resmini çekemediğim için sizinle paylaşamadım. Ama en kısa sürede tekrar yapıp yayınlamayı düşünüyorum inşallah.Çok lezzetli idi ve şeftali çok yakışmıştı tatlıya.  Bu sıcak yaz günlerinde ve iftar sonrası meyveli tatlıların çok daha rahatlatıcı olduğunu düşündüğümden ve de  irmikli tatlımdan aldığım olumlu sonuç sebebiyle 🙂 devamlı yaptığım tavukgöğsümü de meyveler ile süsledim, bence çok lezzetli oldu. Benim evde şeftali ve üzümüm olduğu için onları kullandım, siz tercihinize göre dilediğiniz meyveyi kullanabilirsiniz.

Yalancı tavukgöğsü için malzemeler ;

1 litre süt

1,5 su bardağı tozşeker

1 su bardağı un

Yarım paket sana

1 paket pötibör bisküviyi rondodan geçirip, üzerine 1 çorba eritilmiş tereyağını ekleyip , iyice karıştıryoruz. Bisküvili karışımı borcama yada tepsimize döküp buzluğa atıp yarım saat kadar bekletiyoruz

Margarini eritip, unla hafifçe kavuruyoruz Üzerine süt ve şekerimizi ekleyip muhallebi kıvamında iyice pişirip, mikserle çırpıyoruz.

Bisküvilerimizin üzerine muhallebimizi yavaşça döküp, buzdolabında bekletiyoruz. Servis etmeden önce meyveler, hindistan cevizi , çikolata parçaları vs. ile süsleyebilirsiniz.

AFİYET OLSUN…

.

 
Yorum yapın

Yazan: 03 Eylül 2011 in TATLILAR

 

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
