RSS

Meyveli Toplar

17 May

Malzemeler

3-4 elma rendesi

2 muz

500 gr. bebe bisküvisi

200 gr. ceviz veya fındık

1 paket kakaolu puding veya çikolatalı sos

Elmaları ve muzları rendeleyip, ufalanmış bisküvitimizle karıştırıyoruz. İsteğimize bağlı olarak içine fındık, ceviz, badem vs. ekliyoruz. Hepsini karıştırıp yoğuruyoruz. Bu karışımdan ceviz büyüklüğünde toplar yapıp, servis tabağımıza diziyoruz. Ben üzeri için puding yerine hazır çikolatalı sos kullanıyorum. 500 ml. süt ile çikolatalı sosu pişirip, soğutuyoruz. Servis etmeden önce meyveli toplarımızın üstüne sosunu döküp servis ediyoruz.

Ben bu tatlıyı yaparken; bisküviti daha az ekleyip, meyve tadını daha yoğun olarak alabilirsiniz. Ben böylesini daha çok seviyorum .Ama bu karışım top haline getirilecek kadar kıvamlı olmuyor. O yüzden onu bir borcama veya şekilli bir kalıba serip üzerine sosunu dökebilirsiniz.

AFİYET OLSUN…

 
Yorum yapın

Yazan: 17 Mayıs 2011 in TATLILAR

 

Etiketler: , , ,

Bir Cevap Yazın

 
