RSS

Cupcake

22 Nis

Bu ilk cupcake yapma deneyimim 🙂 Gerçekten çok merak ediyordum nasıl yapıldıklarını, bolca araştırdım. Sonunda yabancı bir dergideki tarifi uygulamaya karar verdim.  İlk kez yapıyorum ya, bir heyecan üstümde.. Oysa bugüne kadar kimbilir kaç kez kağıt kek benzeri şeyler yapmışım , ama bunun adı cupcake 🙂

Hamurumu hazırladım kalıplarıma koyup, fırınıma attım. Üstünü kremasını da hazır kullanmak istemedim. Ve aynı dergide yeralan bir krema çeşidini yapmaya karar verdim, aslında bu yaptığım krema heralde pasta işlerinde en çok kullanılanlardan biri.  Kıvamı bence oldukça oldu, ama tabi biraz yoğun tatlı bir krema… Ama cupcake de şöyle bir durum var, keki öyle çok şekerli bir kek değil, o yüzden üstteki krema pek rahatsız  etmiyor.

Sonunda kekimi yaptım, kremayla süsledim ve sonuç ortada… İlk deneyim için pek de kötü sayılmaz. Ama tabi eksiklikler var. Neleri düzgün olarak yapmam gerektiğini öğreniyorum şimdi.Bundan sonra gelişmeleri hep beraber takip edeceğiz 🙂 Çeşitli kremalar ve şeker hamuruyla denemek istiyorum bu cupcakeleri…Çünkü keki çok lezzetli ve yumuşacık. Ben çok sevdim. Cupcake konusunda kendimi biraz daha geliştirip sizlerle öyle paylaşmak istiyorum tarifleri, affınıza sığınarak 🙂

Beğenmeniz umuduyla…. SEVGİLER…

 
 

Etiketler: , ,

2 responses to “Cupcake

  1. NEVİN

    22 Nisan 2011 at 15:00

    KEKİNİN TARİFİ NEDİR?

     
  2. NEVİN

    22 Nisan 2011 at 15:00

    ayrıca kremanın

     

Bir Cevap Yazın

 
