RSS

Kızımın Pastası

14 Nis

Dün kızımın doğumgünüydü. Doğumgününü kutlamak için sınıf arkadaşlarını evimize çağırmıştık, ama parmağımdaki rahatsızlık sebebiyle iptal etmek zorunda kaldım. Tabi kızım da çok üzüldü, gerçi rahatsızım diye pek belli etmedi düşünceli kızım 🙂 Ben de onun gönlünü almak istedim,daha önceleri gördüğüm ve çok beğendiğim Barbie bebekli pastayı yapmak istedim. Fakat  parmağımdaki rahatsızlık sebebiyle süslemelerim tam istediğim gibi olmadı ama yine de sizlerle paylaşmak istedim. Bu pastamda bu seferlik hazır kek kullandım, üzeri de orman meyveli krem şantiyle süsledim. İç kremasını kendim hazırladım. Başka pasta tariflerimlerim de pandispanya ve krema tariflerini sizinle paylaşacağım.

İç kreması için ;

Yarım kilo süt

7 yemek kaşığı toz şeker

4 kaşık silme buğday nişastası

1 yumurta

1 çorba kaşığı margarin

Hepsini karıştırıyoruz. Kısık ateşte pişiriyoruz. Piştikten sonra 50 gr. margarin daha ilave ediyoruz. ( İsteğe bağlı) Mikserle çırpıyoruz. Kekin alt katını tabağıma yerleştirip üzerine bu kremadan ekledim, sonra çilek ve muz doğrayıp koydum. Diğer katı üstüne koydum meyveli krem şantiyle süsledim. Siz isterseniz iç kremayı da üst kata koyabilirsiniz. Barbie bebeği de pastanın ortasına yerleştirip, krema sıkma torbasıyla şantilerimi sıktım.

Kızım çok beğendi ve çok mutlu oldu 🙂

 
2 Yorum

Yazan: 14 Nisan 2011 in TATLILAR

 

Etiketler: , , , ,

2 responses to “Kızımın Pastası

  1. KİRAZDALI

    18 Nisan 2011 at 15:00

    Bir kız çocuğunun hoşuna gidebilecek en güzel pasta elelrinize sağlık. Ayrıca küçük hanıma nice yıllara yüzündeki gülücükler hiç bir zaman solmasın inşallah

     
    • Hanımın Mutfağı

      18 Nisan 2011 at 15:00

      Çok teşekkür ederim, sağolun. . Blog hayatıma yeni başladığım için bu güzel yorumlar beni çok mutlu ediyor 🙂 Desteğiniz için de teşekkürler 🙂

       

Bir Cevap Yazın

 
