RSS

Sodalı Kek

31 Mar

                             

En sevdiğim kek tariflerinden biri. Soda eklendiği için kek hem yumuşacık oluyor, hem de çok güzel kabarıyor. Bu kekten kime yedirsem ” kekin hazır kek ” mi diye sordu. Çok lezzetli.Tavsiye ederim deneyin..

MALZEMELER

3 yumurta

2 su bardağı toz şeker

1 su bardağı sıvı yağ

1 su bardağı soda

Vanilya, kabartma tozu

3  su bardağı un

Yumurtalar ile şekeri çırpıyoruz. İçine diğer malzemeleri ekliyoruz. Ben karışımın bir kısmına kakao ekleyip iki renkli yaptım.

Not: Bence meyveli sodalarla birlikte meyve veya meyve kurusu katılarak da yapılabilir. Çok da hoş olur. AFİYET OLSUN

                        

 
 

Etiketler: , ,

2 responses to “Sodalı Kek

  1. begüm

    21 Eylül 2011 at 15:00

    bu kekinizi çok beğendim eşim iş yerinde yiyor..artık ben de sitenizin sıkı bir takipçisiyim. yeni tariflerinizi merakla bekliyorum .

     

Bir Cevap Yazın

 
