RSS

Renkli Peynir Topları

31 Mar

Kahvaltı günün en önemli öğünü ve bende en çok bu öğünü seviyorum. Özellikle de eş-dost ile,  ailece uzun uzun yapılan kahvaltıları seviyorum. Daha samimi oluyor, muhabbet artıyor, paylaşım artıyor. Seviyorum kahvaltıları ….

Haftasonları tabi ki  bu yüzden daha önem kazanıyor benim için, hafta içi doğru düzgün toplanılmıyor kahvaltı sofralarında ..Ondan dır ki haftasonu kahvaltılarımı böyle bi kaç küçük şeyle süslerim genelde.

Görünümü hoş, tadı hoş renkli peynirler. Haftasonu yaklaşıyor, belki sizde denemek istersiniz diye paylaşmak istedim.

                          

Yumuşak yağlı peynirleri ufak ufak toplar yapıp, kekiğe, pulbibere ve maydonaza buladım. Kürdanlarımı takıp servise hazırladım.

İsteğe bağlı olarak ; süsleme de dereotu, çörek otu vs. kullanılabilir.

                           

AFİYET OLSUN…

                            

 

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

 
